Перегляд зібрання за групою - Автори Гарматюк, Олена Валентинівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 40 із 56 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017-09-26Маркетингова політика комунікацій у фармаціїГарматюк, Олена Валентинівна
2017-09-26Маркетингова політика комунікацій у фармаціїАвтомеєнко, Артем Андрійович; Гарматюк, Олена Валентинівна
2022Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світіГарматюк, Олена Валентинівна; Гуменюк, Алла Валеріївна
2019МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВГарматюк, Олена Валентинівна
2018-10Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібникГарматюк, Олена Валентинівна
2020Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг"Гарматюк, Олена Валентинівна
2019Методичні рекомендації з організації самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг"Гарматюк, Олена Валентинівна
2019Навчально-методичний посібник "ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ"Гарматюк, Олена Валентинівна
2018-11-27Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства: маркетинговий та інтеграційний аспектиБогашко, Олександр Леонідович; Бондарук, Ігор Сергійович; Бовкун, Ольга Анатоліївна; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Бріт, Ореста Павлівна; Гарматюк, Олена Валентинівна; Коган, Наталія Юріївна; Король, Інна Володимирівна; Пачева, Наталія Олександрівна; Подзігун, Світлана Миколаївна; Побережець, Наталія Борисівна; Чирва, Ольга Григорівна
2019-10Особливості вибору каналів розподілу продукціїГарматюк, Олена Валентинівна
2018-11-29Особливості логістичної системи фармацевтичного ринкуГарматюк, Олена Валентинівна
2020-04ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙГарматюк, Олена Валентинівна
2019-10Особливості просування продукції на ринку В2ВГарматюк, Олена Валентинівна
2019-06Особливості трейд-маркетингуГарматюк, Олена Валентинівна
2018ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПИВОВАРНОЇ ПРОДУКЦІЇГарматюк, Олена Валентинівна
2020-03ПАРТНЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОCTІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВГарматюк, Олена Валентинівна
2019-12Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингуГарматюк, Олена Валентинівна
2019-12Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингуГарматюк, Олена Валентинівна
2020Проблеми інноваційного розвитку українських фармацевтичних підприємствГарматюк, Олена Валентинівна
2023-09-25Рrospects for the development of fundraising activities in UkraineГуменюк, Алла Валеріївна; Гарматюк, Олена Валентинівна