Перегляд зібрання за групою - Автори Тітова, Любов Олександрівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 45  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024DESMOS STUDIO ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИТітова, Любов Олександрівна
2023Digital tools as a means of organizing and controlling the independent work of future mathematics teachersТітова, Любов Олександрівна
2023-04-30GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENTТітова, Любов Олександрівна
2021MATIFIC – ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИЗінченко, Юлія Миколаївна; Тітова, Любов Олександрівна
2022-11-28Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational processМедведєва, Марія Олександрівна; Тітова, Любов Олександрівна
2022-11MOZAWEB ЯК ІНСТРУМЕНТ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯТітова, Любов Олександрівна
2022-12The current state of formation of information and digital competence of future mathematics teachersТітова, Любов Олександрівна
2023Аdvantages and challenges of implementing augmented reality technology in the educational processТітова, Любов Олександрівна; Ямковенко, Владислав Олександрович
2022-11АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ОНЛАЙН-ЗАСОБІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИТітова, Любов Олександрівна
2022-10-25ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕСТітова, Любов Олександрівна
2021ВИКОРИСТАННЯ JАMBOARD ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯБілик, Каріна; Тітова, Любов Олександрівна
2023ВИКОРИСТАННЯ MOZAIK EDUCATION У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ У ЗЗСОТітова, Любов Олександрівна; Сергєєв, Василь Геннадійович
2021ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІНечипоренко, Марина; Тітова, Любов Олександрівна
2023ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИТітова, Любов Олександрівна; Алтиєв, Алтимират
2023ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ОНЛАЙНОВОГО НАВЧАННЯСтеценко, Володимир Петрович; Тітова, Любов Олександрівна
2023ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ JUST CLASS В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІТітова, Любов Олександрівна
2021Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наукТітова, Любов Олександрівна
2022-05Використання ігрових сервісів при вивченні програмуванняБурлаков, Ярослав Олегович; Тітова, Любов Олександрівна
2021ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИМУЛЯТОРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯКовтанюк, Максим Сергійович; Тітова, Любов Олександрівна
2022-10Вітчизняний досвід формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителівТітова, Любов Олександрівна