Browsing by Author Коберник, Галина Іванівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 41  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярівКоберник, Галина Іванівна
2015Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярівКоберник, Галина Іванівна
2017Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІКоберник, Галина Іванівна
2017-11-24Адаптування навчальних завдань-ефективний засіб індивідуалізації навчанняКоберник, Галина Іванівна
2017Використання інноваційних технологій в початковій школіКоберник, Галина Іванівна; Матвієнко, Аліна
2017Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологійКоберник, Галина Іванівна
2017-10-06Деякі аспеки гуманно орієнтованого навчання школярівКоберник, Галина Іванівна
2017-09-28Деякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школиКоберник, Галина Іванівна
2018Деякі аспекти формування особистості майбутнього вчителя початкової школи на засадах коопераціїКоберник, Галина Іванівна
2018-10-11Дитиноцентризм-одна із компонент формули нової української школиКоберник, Галина Іванівна
2016-03-18Ефективна умова здійснення індивідуалізації навчання у початковій школіКоберник, Галина Іванівна
2016-04-22Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освітиКоберник, Галина Іванівна
2013-10-17ЛогікаКоберник, Галина Іванівна
2014-04-15МАТЕМАТИКА Практикум Частина ІКоберник, Галина Іванівна
2014МАТЕМАТИКА Практикум Частина ІІКоберник, Галина Іванівна
2013Математика практикум ІчКоберник, Галина Іванівна
2014Математика практикум ІІчКоберник, Галина Іванівна
2016Наступність дошкільної та початкової шкільної освіти як педагогічна проблемаКоберник, Галина Іванівна
2014Неперервна педагогічна освіта як освіта впродовж життяКоберник, Галина Іванівна
2013-04-06Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення індивідуалізації навчанняКоберник, Галина Іванівна