Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10511
Назва: Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освіти
Автори: Ящук, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: заклади вищої освіти
стратегічне управління закладом вищої освіти
маркетингове стратегічне управління
маркетингова стратегія закладу вищої освіти
Дата публікації: 5-кві-2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ящук Т. А. Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освіти. Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, 5 квітня 2019 р. Київ: КНУТД, 2019. С. 113 –114.
Серія/номер: УДК;37.07:005.2
Короткий огляд (реферат): У постійно мінливих конкурентних умовах питання безперервного підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю набуває особливої значущості. Застосування концепцій маркетингу у закладах вищої освіти свідчить, що відбувається перехід від традиційного маркетингу до маркетингу, орієнтованого на людський фактор, розробляються нові освітні послуги, спрямовані на задоволення індивідуалізованих потреб клієнтів, інтересів вузу, суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10511
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збiрник тез VI конфер. 05.04.19-114-115 Ящук.pdf79,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.