Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10512
Назва: Становлення соціального підприємництва в Україні
Автори: Ящук, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: бізнес
соціальне підприємсництво
характерні особливості соціального бізнесу
етапи становлення соціального підприємництва
Дата публікації: 15-бер-2019
Видавництво: НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ, Київ, ДП "Інформаційно-аналітичне агентство"
Бібліографічний опис: Ящук Т. А., Бурдужа І. О. Становлення соціального підприємництва в Україні. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15 березня 2019 р. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство». 2019. С. 276–279.
Короткий огляд (реферат): Підприємницька діяльність є особливою формою економічної діяльності та центральним елементом ринкової економіки, так як вона сприяє зміцненню ринкових відносин. Підприємництво як рушійна сила розвитку сучасного ринкового господарства генерує підвищення матеріального і духовного потенціалу суспільства, є потужним двигуном економічного і соціального розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10512
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бізнес-аналітика_2019-276-279.pdf228,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.