Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісніченко, Ангеліна Іванівна-
dc.date.accessioned2019-06-05T14:23:59Z-
dc.date.available2019-06-05T14:23:59Z-
dc.date.issued2019-02-22-
dc.identifier.citationЗбірник тез доповідей [Електронний ресурс] IІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – 271 с.uk_UA
dc.identifier.issn2522-4743-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10527-
dc.description.abstractУ статті визначено найпоширеніші перешкоди впровадження цифрових технологій у процес навчання англійської мови та запропоновано ряд заходів, які могли б допомогти їх усунути. Також обговорюється використання нових технологій, які можуть значно вплинути на рівень володіння англійською мовою та підвищити ефективність роботи вчителів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;4И-
dc.relation.ispartofseriesББК;81.2(3)-
dc.relation.ispartofseriesі;– 67-
dc.subjectнавчальні технологіїuk_UA
dc.subjectцифрове середовищеuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.titleВпровадження цифрових технологій у процес навчання англійської мови: перешкоди на шляху до успіхуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісніченко_тези.pdf198,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.