Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10607
Назва: Стимулювання інтелектуальної активності учнів на уроках трудового навчання
Автори: Нагайчук, Олена Валерівна
Ключові слова: педагогічне стимулювання, проектно-технологічна діяльність, методи проектування, інтелектуальна активність.
Дата публікації: січ-2019
Видавництво: Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019.
Серія/номер: Випуск;2
Випуск;2
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні функції педагогічного стимулювання, досліджено умови та можливості різних методів проектної діяльності для стимулювання інтелектуальної діяльності учнів. Проаналізовано методи проектування, передбачені програмою трудового навчання, та описана методика застосування методів: дизайн-аналіз, морфологічний аналіз, метод Дельфі, функціонально-вартісний аналіз, метод «чорної скриньки», метод часових обмежень, з метою активізації інтелектуальної діяльності студентів.
Опис: Нагайчук О.В. Стимулювання інтелектуальної активності учнів на уроках трудового навчання / О. В. Нагайчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак та ін. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. – С.114-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10607
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STY`MULYuVANNYa INTELEKTUAL`NOYi AKTY`VNOSTI.pdfНагайчук О.В. Стимулювання інтелектуальної активності учнів на уроках трудового навчання / О. В. Нагайчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак та ін. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. – С.114-117.404,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.