Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10615
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Процько, Євгенія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-10T11:43:31Z | - |
dc.date.available | 2019-06-10T11:43:31Z | - |
dc.date.issued | 2019-02-02 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10615 | - |
dc.description.abstract | Гендерну рівність можна вважати показником культури нації та невід’ємною умовою особистісного зростання жінки та чоловіка. Зазначений процес невід’ємно пов'язаний з різними галузями науки, в тому числі й з педагогікою. Гендерна педагогіка займається вивченням питання оптимізації процесу соціалізації молоді залежно від статі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | гендерна рівність | uk_UA |
dc.subject | гендерна освіта | uk_UA |
dc.subject | освіта молоді | uk_UA |
dc.subject | гендерна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Поняття «гендерна рівність» у практиці професійної підготовки вчителів іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Кіровоград.PDF | 115,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.