Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-06-10T11:43:31Z-
dc.date.available2019-06-10T11:43:31Z-
dc.date.issued2019-02-02-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10615-
dc.description.abstractГендерну рівність можна вважати показником культури нації та невід’ємною умовою особистісного зростання жінки та чоловіка. Зазначений процес невід’ємно пов'язаний з різними галузями науки, в тому числі й з педагогікою. Гендерна педагогіка займається вивченням питання оптимізації процесу соціалізації молоді залежно від статі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.subjectгендерна освітаuk_UA
dc.subjectосвіта молодіuk_UA
dc.subjectгендерна педагогікаuk_UA
dc.titleПоняття «гендерна рівність» у практиці професійної підготовки вчителів іноземної мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Кіровоград.PDF115,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.