Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-06-10T11:45:28Z-
dc.date.available2019-06-10T11:45:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10622-
dc.description.abstractУ Сполученому Королівстві школи завжди прагнули мати тісні зв’язки з соціокультурним довкіллям. Особливо Англія та Уельс, де побудовано чимало сучасних шкіл, в яких учні мають можливість користуватися бібліотеками, басейнами, спортивними залами, клубами, кімнатами відпочинку тощо Діяльність клубів, асоціацій, спілок і товариств сприяють соціалізації учнів через культурне дозвілля.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціокультурне довкілляuk_UA
dc.subjectбританські школиuk_UA
dc.subjectшкільна адміністраціяuk_UA
dc.subjectбатьківський комітетuk_UA
dc.titleВЗАЄМОДІЯ БРИТАНСЬКИХ ШКІЛ ІЗ СОЦІОКУЛЬТУРНИМ ДОВКІЛЛЯМ ТА БАТЬКАМИ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_Postolenko.pdf99,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.