Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Постоленко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-10T11:45:28Z | - |
dc.date.available | 2019-06-10T11:45:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10622 | - |
dc.description.abstract | У Сполученому Королівстві школи завжди прагнули мати тісні зв’язки з соціокультурним довкіллям. Особливо Англія та Уельс, де побудовано чимало сучасних шкіл, в яких учні мають можливість користуватися бібліотеками, басейнами, спортивними залами, клубами, кімнатами відпочинку тощо Діяльність клубів, асоціацій, спілок і товариств сприяють соціалізації учнів через культурне дозвілля. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціокультурне довкілля | uk_UA |
dc.subject | британські школи | uk_UA |
dc.subject | шкільна адміністрація | uk_UA |
dc.subject | батьківський комітет | uk_UA |
dc.title | ВЗАЄМОДІЯ БРИТАНСЬКИХ ШКІЛ ІЗ СОЦІОКУЛЬТУРНИМ ДОВКІЛЛЯМ ТА БАТЬКАМИ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
article_Postolenko.pdf | 99,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.