Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10643
Назва: Модернізація змісту професійної підготовки майбутніх педагогів до гендерного виховання дітей у контексті Концепції розвитку педагогічної освіти
Автори: Воєдило, Ольга Вікторівна
Бутенко, Ольга Григорівна
Ключові слова: гендерна проблематика
гендерне виховання
дошкільники
професійна підготовка
майбутній педагог
здобувач вищої освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТОВ "ТВОРИ"
Бібліографічний опис: Проблеми освіти:збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:373.2.017-055.1/.3
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено проблемне поле питань освітніх реформ у контексті Концепції розвитку педагогічної освіти та інтеграції з європейським освітнім простором. Виокремлено основні напрями досліджень із гендерної проблематики. Визначено й обґрунтовано роль і місце курсу навчальної дисципліни "Основи теорії гендерного виховання дітей" у професійній підготовці майбутніх педагогів до гендерного виховання дітей. Схарактеризовано провідні структурні компоненті готовності майбутніх педагогів до гендерного виховання дітей. Подано модульний зміст дисципліни "Основи теорії гендерного виховання дітей" відповідно до вимог кредитно-трансферної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10643
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Бар 2019 О.Бутенко, О.Воєдило (2).pdf413,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.