Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10659
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | П'ясецька, Наталія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Шпильова, Марина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-11T09:09:55Z | - |
dc.date.available | 2019-06-11T09:09:55Z | - |
dc.date.issued | 2018-01 | - |
dc.identifier.citation | Корекційні технології навчання фізичної культури та основ здоров’я: навч.посіб. / уклад. П’ясецька Н. А., Шпильова М. О. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2018.- 106 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10659 | - |
dc.description | Корекційні технології навчання фізичної культури та основ здоров’я: навч.посіб. / уклад. П’ясецька Н. А., Шпильова М. О. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2018.- 106 с | uk_UA |
dc.description.abstract | Освіта дітей з порушеннями розвитку - це достатньо складний процес їхньої інтеграції в суспільство. В сучасному освітологічному вимірі, за якого відбувається перегляд усталених традиційних вимог до освітнього процесу, освіта переслідує триєдину мету: створення оптимальної освітньої зони розвитку компенсаторних зон при порушеному розвиткові; корекція порушеного розвитку та створення оптимальних умов його підтримки (всупереч регресивній природі будь-якого порушення розвитку); забезпечення соціальної адаптації дітей з порушеннями шляхом створення оптимального навчального та корекційно-розвивального середовища в умовах спеціального чи/або загальноосвітнього закладу системи освіти - що значно ускладнює її реформування та модернізацію. Особлива місія освіти покладається на дошкільний та молодший шкільний вік, оскільки як у дітей з типовим психічним та фізичним розвитком, так і в дітей з його порушеннями на цьому віковому етапі активно відбувається розвиток психічних функцій, що забезпечать подальшу активність дитини та її інтеграцію в суспільство | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.017:613 (075.8) | - |
dc.relation.ispartofseries | Т;33 | - |
dc.subject | діти з порушенням розвитку | uk_UA |
dc.subject | посібник для студентів | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | робота з дітьми | uk_UA |
dc.title | Корекційні технології навчання фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
корекційні технології.pdf | Корекційні технології навчання фізичної культури та основ здоров’я: навч.посіб. / уклад. П’ясецька Н. А., Шпильова М. О. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2018.- 106 с | 263,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.