Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-06-11T09:15:57Z-
dc.date.available2019-06-11T09:15:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10662-
dc.descriptionEUROPEAN HUMANITIES STUDIES : State and Society. – 2018. – Issue 4(1). – C. 149–158. Index Copernicus International, Biblioteka Narodova, Polska Bibliografia Naukova, Centrum NUKATuk_UA
dc.description.abstractУ статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти моніторингу. Пропонується три взаємозалежних етапи моніторингу якості виховання. На першому етапі (підготовчому) відбувається формулювання мети, завдань, принципів та факторів впливу на моніторинг якості виховання у навчальному закладі. На другому етапі (організаційно-практичному) визначаються об’єкт, суб’єкти, змістово-процесуальний інструментарій та відбувається практична реалізація моніторингової діяльності. Третій етап (аналітико-корекційний) передбачає аналіз результатів моніторингу, їх оцінку, вміщує аналіз роботи за визначеними показниками. На цьому етапі коригуються також плани, форми організації виховної роботи, прогнозується оновлена її структура на основі модифікації змісту, форм і методів. Стверджується, що найбільш загальним і широким поняттям, у межах якого забезпечується психолого-педагогічна інтерпретація феноменів фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості, може бути прийнята категорія «життєва активність», яка узагальнює багатоаспектні рівні функціонування людини як по вертикалі, так і по горизонталі. Життєва активність розглядається, з одного боку, як рівень фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого – передумова подальшого її саморозвитку та саморегуляції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherFast Print Books, Пловдив, Болгаріяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.3-
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectякість вихованняuk_UA
dc.subjectіндикатор вихованостіuk_UA
dc.subjectіндикатор вихованостіuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.titleПроектування виховної системи закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proektuvannya_vykhovnoi_systemy_zakladiv_serednoi_osvity.pdfEUROPEAN HUMANITIES STUDIES : State and Society. – 2018. – Issue 4(1). – C. 149–158.503,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.