Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10717
Назва: Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства: маркетинговий та інтеграційний аспекти
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Бондарук, Ігор Сергійович
Бовкун, Ольга Анатоліївна
Білошкурська, Наталія Володимирівна
Бріт, Ореста Павлівна
Гарматюк, Олена Валентинівна
Коган, Наталія Юріївна
Король, Інна Володимирівна
Пачева, Наталія Олександрівна
Подзігун, Світлана Миколаївна
Побережець, Наталія Борисівна
Чирва, Ольга Григорівна
Ключові слова: інновація
управління
інноваційний розвиток
національне господарство
маркетинг інновацій
інноваційна діяльність
глобалізація
управління інноваційним розвитком
стратегічні цілі
ефективність
Дата публікації: 27-лис-2018
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства: маркетинговий та інтеграційний аспекти: кол. монографія / [О. Л. Богашко, Н. В. Білошкурська, С. М. Подзігун та ін.]; за ред. О. Г. Чирви. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – 171 с.
Серія/номер: УДК;338.242.2:330.341.1(02)
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено результати досліджень професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за науково-дослідною темою «Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства: маркетинговий та інтеграційний аспекти» (номер державної реєстрації 0116U000118). Розглянуто механізм державного управління інноваційною діяльністю в Україні. Досліджено функції фінансових, організаційно-технічних і соціальних інститутів, які забезпечують стимулювання і підтримку наукоємного виробництва у межах національної господарської системи. Здійснено аналіз інноваційного розвитку вітчизняної економіки. Побудовано виробничі функції Тінберґена-Солоу найбільших українських підприємств, які впроваджували інновації. Надано пропозиції щодо удосконалення організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком в контексті маркетингових та інтеграційних процесів. Рекомендовано науковим працівникам, викладачам, керівникам органів державного управління та місцевого самоврядування, аспірантам і студентам закладів вищої освіти економічного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10717
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizacijno-ekonom.pdf3,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.