Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723
Назва: Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття
Автори: Єрмілова, Ілона
Ключові слова: система освіти
дизайн
технології
тенденції
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Ілона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019
Короткий огляд (реферат): Система освіти, спрямована у ХХІ століття, має ґрунтуватися на «двох культурах»: мистецтвах і суспільних науках, з одного боку, та природничо-математичних – з іншого. Інтегруючою основою в системі освіти «двох культур» є дизайн і технології, які забезпечують оволодівання енергією, матерією, інформацією. Гармонійний синтез краси і доцільності, який утворюється енергією, матерією та інформацією, досягається завдяки принципу потрійності. З урахуванням принципу потрійності здійснюється художньо-технічне проектування предметного середовища засобами дизайну і технологій.
Опис: Ілона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DESIGN EDUCATION.pdf84,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.