Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмілова, Ілона-
dc.date.accessioned2019-06-13T08:53:58Z-
dc.date.available2019-06-13T08:53:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІлона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723-
dc.descriptionІлона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019uk_UA
dc.description.abstractСистема освіти, спрямована у ХХІ століття, має ґрунтуватися на «двох культурах»: мистецтвах і суспільних науках, з одного боку, та природничо-математичних – з іншого. Інтегруючою основою в системі освіти «двох культур» є дизайн і технології, які забезпечують оволодівання енергією, матерією, інформацією. Гармонійний синтез краси і доцільності, який утворюється енергією, матерією та інформацією, досягається завдяки принципу потрійності. З урахуванням принципу потрійності здійснюється художньо-технічне проектування предметного середовища засобами дизайну і технологій.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.titleОсновні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століттяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DESIGN EDUCATION.pdf84,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.