Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-06-13T10:27:29Z-
dc.date.available2019-06-13T10:27:29Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10730-
dc.descriptionBiletska I. Motivation in foreign language learning // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 18-19 квітня 2019. Умань, 2019. С. 36–39.uk_UA
dc.description.abstractThere is still much debate as to what specific factors influence motivation in language learning. It is not clear how motivation affects a continued interest or success or failure in language learning, especially in an foreign language setting. Research on motivation at first only concentrated on two main motivational orientations of language learners. More recently, studies have shown a wider range of factors at work.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjecttheoretical classesuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectEnglishuk_UA
dc.subjectinterestuk_UA
dc.subjectmotivational orientationsuk_UA
dc.titleMotivation in foreign language learninguk_UA
dc.title.alternativeМотивація у вивченні іноземної мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motivation_in_foreign_language_learning.pdf138,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.