Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10738
Назва: Проблема формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ключові слова: формування творчої індивідуальності
педагогічні технології
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Іщенко Л. В. Проблема формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях // Вісник науково-дослідної лабораторії «В. О.Сухомлинський і школа ХХІ ст.» / за ред. В. М. Кушнір - Умань : Візаві, 2019. - Вип. XII. - с. 49-55.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування творчої Індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях. З'ясовано, що у педагогічних системах фундаторів світової науки важливе місце посідають рекомендації щодо створення умов д ш максимально повного розкриття природних здібностей дітей, розвитку бпьої самостійності, творчої активності саме як провідних рис Особистості дитини, що допомагають їй успішно і творчо опановувати навколишній світ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10738
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко Сухомлинський 1.pdf478,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.