Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764
Title: Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя
Authors: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Keywords: етнокультурна компетентність
етнокультура
майбутній вчитель-філолог
процес формування етнокультурної компетентності
етнокультурне виховання
професійна підготовка
Issue Date: 8-Feb-2019
Publisher: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
Citation: Гончарук В. А. Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя // Перспективні напрями розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 8-9 лютого 2019 р.). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2019. – С. 48–51.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39
Abstract: Молодій людині слід оволодіти здатністю аналізувати й оцінювати досягнення національної культури, орієнтуватися в етнокультурному просторі нації, усвідомлювати національні духовно-моральні основи людського життя. Таке молоде покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і, в першу чергу, етнокультурна компетентність.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.