Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764
Title: | Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя |
Authors: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Keywords: | етнокультурна компетентність етнокультура майбутній вчитель-філолог процес формування етнокультурної компетентності етнокультурне виховання професійна підготовка |
Issue Date: | 8-Feb-2019 |
Publisher: | Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» |
Citation: | Гончарук В. А. Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя // Перспективні напрями розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 8-9 лютого 2019 р.). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2019. – С. 48–51. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39 |
Abstract: | Молодій людині слід оволодіти здатністю аналізувати й оцінювати досягнення національної культури, орієнтуватися в етнокультурному просторі нації, усвідомлювати національні духовно-моральні основи людського життя. Таке молоде покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і, в першу чергу, етнокультурна компетентність. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teorety`chni pidxody` do traktuvannya sutnosti ponyattya «etnokul`turna kompetentnist`» majbutn`ogo vchy`telya.pdf | 379,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.