Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764
Назва: Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: етнокультурна компетентність
етнокультура
майбутній вчитель-філолог
процес формування етнокультурної компетентності
етнокультурне виховання
професійна підготовка
Дата публікації: 8-лют-2019
Видавництво: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя // Перспективні напрями розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 8-9 лютого 2019 р.). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2019. – С. 48–51.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39
Короткий огляд (реферат): Молодій людині слід оволодіти здатністю аналізувати й оцінювати досягнення національної культури, орієнтуватися в етнокультурному просторі нації, усвідомлювати національні духовно-моральні основи людського життя. Таке молоде покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і, в першу чергу, етнокультурна компетентність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teorety`chni pidxody` do traktuvannya sutnosti ponyattya «etnokul`turna kompetentnist`» majbutn`ogo vchy`telya.pdf379,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.