Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10768
Title: | Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти |
Authors: | Гончар, Інна Григорівна |
Keywords: | психолого-педагогічний супровід діти з інвалідністю команда супроводу завдання суб’єкти алгоритм |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Стаття присвячена особливостям психолого-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти характеризується як: система допомоги, технологія з розвитку потенціалу, комплекс заходів, вид взаємостосунків, спеціально створені умови, кінцевою метою яких виступає навчання, виховання, розвиток та адаптація дітей з інвалідністю відповідно до можливостей власного розвитку. Охарактеризовано принципи, мету, завдання та алгоритм психолого-педагогічного супроводу. Визначено, що до суб’єктів супроводу належать: діти з інвалідністю; діти, розвиток яких відбувається відповідно до фізіологічних норм та вікових особливостей; педагоги та адміністрація; батьки дітей з інвалідністю та батьки дітей, розвиток яких відповідає віковим та фізіологічним нормам. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10768 |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
syprovid.pdf | Гончар І. Г. Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Гончар // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». ‒ Одеса. – Вип. 11. ‒ Том 2. ‒2019. ‒ С. 144‒148. | 229,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.