Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10770
Назва: Основні наукові підходи до визначення поняття «етнокультурна компетентність» майбутніх учителів
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: культурологічна компетентність
загальнокультурна компетентність
етнокультурна компетентність
етнокультура
майбутні вчителі
етнокультурна ідентичність
етнонаціональні цінності
носій етнокультури
Дата публікації: 30-січ-2019
Видавництво: Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Основні наукові підходи до визначення поняття «етнокультурна компетентність» майбутніх учителів // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – Вип. 43. – С. 294–297.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.011.3
Короткий огляд (реферат): У наш час надзвичайно актуально постає питання збереження кожним представником української нації своєї етнокультурної ідентичності та усвідомлення більшої значущості власних етнонаціональних цінностей серед світових. У культурологічній компетентності вчителя ми виокремлюємо таку складову, як етнокультурна компетентність, що буде вказувати на його здатність усвідомлювати себе як носія певної етнокультури. Етнокультура концентрує різноманітний спектр прояву етнічних ознак, інтегрує, зберігає, відтворює і, певним чином, трансформує набутки різних сфер діяльності конкретного народу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10770
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni naukovi pidxody` do vy`znachennya ponyattya «etnokul`turna kompetentnist`» majbutnix uchy`teliv.pdf564,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.