Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10771
Назва: Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: етнокультурна компетентність
етнокультура
професійна підготовка вчителів-філологів
культурологічна підготовка
Дата публікації: 17-бер-2019
Видавництво: ГО «Південна фундація педагогіки»
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. І. – С. 78–82.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39
Короткий огляд (реферат): Сьогодні перед вищою освітою постає важливе завдання – підвищення рівня професіоналізму майбутнього педагога в поєднанні із загальною культурою. Його розв’язання передбачає насамперед різнобічний особистісний розвиток майбутнього вчителя, формування гуманістичної педагогічної позиції на основі єдності професійної, суспільно-економічної й культурологічної підготовки. Відповідно професійна підготовка вчителів-філологів, у процесі якої формуватиметься їх етнокультурна компетентність, стає одним із провідних пріоритетів освітньої політики держави.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10771
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osobly`vosti formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya.pdf457,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.