Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10776
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-18T10:58:01Z | - |
dc.date.available | 2019-06-18T10:58:01Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-12 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-7742-97-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10776 | - |
dc.description.abstract | У статті представлені результати теоретичного дослідження особливостей соціального розвитку дошкільників в умовах сучасного суспільства а також проаналізовані психологічні підходи, що визначають чинники соціального становлення особистості. Особливу увагу дослідником звернуто на позитивні і негативні аспекти впливу соціального середовища на соціалізацію сучасного дошкільника. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2:316.61 | - |
dc.subject | соціальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | дошкільник | uk_UA |
dc.subject | сучасне суспільство | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади соціального розвитку особистості дошкільника в умовах сучасного суспільства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні засади соціального розвитку особистості дошкільника.pdf | 329,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.