Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10789
Title: МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: маркетинг
збут
система збуту
збутова діяльність
маркетингові інструменти
Issue Date: 2019
Publisher: Гарматюк О. В. Маркетингові інструменти збутової політики підприємств / О. В. Гарматюк // Стратегії інноваційного розвитку економіки: проблеми, перспективи, ефективність: збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 31 травня 2019 р.). – К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2019. С. 47-50.
Abstract: Визначино маркетингові інструменти які пливають на збутову дільність
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10789
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETYNHOVI INSTRUMENTY.pdf554,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.