Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-06-18T11:43:41Z-
dc.date.available2019-06-18T11:43:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10789-
dc.description.abstractВизначино маркетингові інструменти які пливають на збутову дільністьuk_UA
dc.publisherГарматюк О. В. Маркетингові інструменти збутової політики підприємств / О. В. Гарматюк // Стратегії інноваційного розвитку економіки: проблеми, перспективи, ефективність: збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 31 травня 2019 р.). – К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2019. С. 47-50.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectсистема збутуuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETYNHOVI INSTRUMENTY.pdf554,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.