Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10811
Назва: Педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ключові слова: креативність
розвиток креативності старших дошкільників
освітній процес
педагогічні умови
Дата публікації: лис-2018
Видавництво: Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Бібліографічний опис: Людмила Іщенко Педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників // Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr – №15 – 2018 – С. 165-175.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників, зокрема: створення розвивального творчого середовища життєдіяльності групи дошкільного закладу освіти; гуманістична, суб’єкт-суб’єктна взаємодія учасників навчальновиховного процесу, що стимулює прояв креативного потенціалу дітей дошкільного віку; розуміння, прийняття дитини, її позиції, створення ситуації успіху кожної дитини; варіативність творчих завдань; розкрито використання таких методів навчання, як: пошуковий, проблемна ситуація, проблемно-діалогічний метод, метод відкриттів, комбінованого експериментування, метод асоціацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10811
ISSN: 2084-0152
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко Польща.pdf323,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.