Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-06-19T09:30:49Z-
dc.date.available2019-06-19T09:30:49Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationЛюдмила Іщенко Педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників // Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr – №15 – 2018 – С. 165-175.uk_UA
dc.identifier.issn2084-0152-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10811-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників, зокрема: створення розвивального творчого середовища життєдіяльності групи дошкільного закладу освіти; гуманістична, суб’єкт-суб’єктна взаємодія учасників навчальновиховного процесу, що стимулює прояв креативного потенціалу дітей дошкільного віку; розуміння, прийняття дитини, її позиції, створення ситуації успіху кожної дитини; варіативність творчих завдань; розкрито використання таких методів навчання, як: пошуковий, проблемна ситуація, проблемно-діалогічний метод, метод відкриттів, комбінованого експериментування, метод асоціацій.uk_UA
dc.publisherWyższej Szkoły Bankowej w Poznaniuuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectрозвиток креативності старших дошкільниківuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови розвитку креативності старших дошкільниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко Польща.pdf323,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.