Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олександр Петрович-
dc.date.accessioned2019-06-20T16:11:12Z-
dc.date.available2019-06-20T16:11:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКірдан О.П. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів у країнах Європейського Союзу: педагогічні рефлексії українських дослідників / О.П. Кірдан // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 1(26). – С.110-116.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10815-
dc.description.abstractУ статті узагальнено педагогічні рефлексії вітчизняних дослідників з проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів в країнах Європейського Союзу. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали системний, культурологічний, герменевтичний та парадигмальний підходи. На основі бібліографічного аналізу виокремлено три групи наукових праць: інтерпретаційні роботи; наукові статті; навчальні посібники, матеріали конференцій, довідники та енциклопедичні видання. У інтерпретаційних наукових працях вітчизняними дослідниками проаналізовано моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів, окреслено основні індикатори якості освітнього процесу, запропоновано прогностичні тенденції використання досвіду країн Європейського Союзу щодо підвищення якості професійної підготовки майбутніх економістів. У наукових статтях вітчизняних учених схарактеризовано зарубіжний досвід особливостей професійної підготовки майбутніх економістів та функціонування механізму забезпечення якості. У аналітичних матеріалах, навчальних посібниках, методичних рекомендаціях вітчизняними ученими запропоновано ґрунтовний теоретичний, методичний та практичний інструментарій щодо розробки та впровадження процедур забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності у закладах вищої освіти України.uk_UA
dc.publisherРВД МДУuk_UA
dc.subjectякість професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectкраїни Європейського Союзуuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectполітика забезпечення якостіuk_UA
dc.titleЗабезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів у країнах Європейського Союзу: педагогічні рефлексії українських дослідниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kirdan_stattya.pdf403,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.