Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкулов, Михайло Григорович-
dc.date.accessioned2019-06-26T05:22:48Z-
dc.date.available2019-06-26T05:22:48Z-
dc.date.issued2019-06-19-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10844-
dc.description.abstractОписані сучасні напрями вироблення стратегії у туристичному бізнесі. Менеджмент туристської діяльності грунтується на визначенні цілей і стратегії туризму, базової політики держави в сфері розвитку туризму, ефективній підтримці організації і управління, контролі, формулюванні і прийнятті головних рішень.uk_UA
dc.publisherУмань: УНУС. 2018uk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectеталонні бізнес-стратегіїuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ НАПРЯМИ ВИРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ У ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.