Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-06-26T05:24:42Z-
dc.date.available2019-06-26T05:24:42Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationЛитвин О. В. Особливості реклами в туризмі / О. В. Литвин, І. М. Кирилюк // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2019. – С. 144-146.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10846-
dc.description.abstractРеклама являється невід’ємною складовою ведення туристичного бізнесу. На ринку сфери послуг виробники туристичних продуктів, в сучасних умовах, мають володіти засобами реалізації результатів своєї діяльності. Саме реклама є найбільш дієвим інструментом доведення інформації до споживача.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно- економічний університет м. Київuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуристична рекламаuk_UA
dc.subjectнетрадиційна рекламаuk_UA
dc.subjectспеціалізована туристична рекламаuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІ.pdf206,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.