Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBevz, Olena-
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T05:42:24Z-
dc.date.available2019-06-26T05:42:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10859-
dc.description.abstractThe publication analyses the responses and results of students learning on the Teaching Planning Unit suggested in the Core Curriculum for English Language Teaching Methodology Course (Bachelor’s Level) piloted at the Faculty of Foreign Language, Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. Planning teaching is considered an inseparable and important part of an English language teacher professional competence. Both quantitative and qualitative analyses of the findings prove the effectiveness of principles of ‘learning theory through practice’, ‘learning by doing’ which enable learners to construct their own knowledge in the interaction and collaboration with their groupmates.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectThe Profile of a Newly- Qualified English Teacheruk_UA
dc.subjectCore Curriculum for English Language Teaching Methodology Course (Bachelor’s Level)uk_UA
dc.subjectplan teachinguk_UA
dc.subjectfuture ELTuk_UA
dc.subjectUnit Evaluation Formuk_UA
dc.subjectportfoliouk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectlesson planuk_UA
dc.titleTeaching future Еnglish language teachers to plan their teachinguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teaching_future_Еnglish _language_teachers_to_plan_their_teaching .pdf200,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.