Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10867
Назва: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВО
Інші назви: Mastering foreign languages by students of nonlinguistic specialties.
Автори: Веремюк, Людмила Леонідівна
Ключові слова: культуроорієнтовані підходи,
комунікативна компетенція
немовні спеціальності
іноземні мови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено проблему оволодіння іноземними мовами студентами немовних спеціальностей. Показано значення навчання іноземної мови, викладено думки сучасних учених стосовно стратегії та змісту навчання, пріоритетних характеристик комунікативно-діяльнісної, особистісноорієнтованої та культурологічної парадигми сучасної іншомовної освіти. Розглянуто питання про співвідношення мови і культури, що дозволило виявити ряд культуроорієнтованих підходів (лінгвокраїнознавчий, соціокультурний етнографічний, лінгвокультурологічний та міжкультурний) до навчання іноземних мов і визначено їх значущість для умов навчання в педагогічному ЗВО.
Опис: Веремюк Л.Л. Культуроорієнтовані підходи до викладання іноземної мови у педагогічних ЗВО / Л Веремюк //Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. – Вип. 91. – 270с., С. 59-63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10867
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Веремюк_ Бар.pdf621,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.