Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеремюк, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T06:19:54Z-
dc.date.available2019-06-26T06:19:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10867-
dc.descriptionВеремюк Л.Л. Культуроорієнтовані підходи до викладання іноземної мови у педагогічних ЗВО / Л Веремюк //Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. – Вип. 91. – 270с., С. 59-63uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлено проблему оволодіння іноземними мовами студентами немовних спеціальностей. Показано значення навчання іноземної мови, викладено думки сучасних учених стосовно стратегії та змісту навчання, пріоритетних характеристик комунікативно-діяльнісної, особистісноорієнтованої та культурологічної парадигми сучасної іншомовної освіти. Розглянуто питання про співвідношення мови і культури, що дозволило виявити ряд культуроорієнтованих підходів (лінгвокраїнознавчий, соціокультурний етнографічний, лінгвокультурологічний та міжкультурний) до навчання іноземних мов і визначено їх значущість для умов навчання в педагогічному ЗВО.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019.uk_UA
dc.subjectкультуроорієнтовані підходи,uk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectнемовні спеціальностіuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeMastering foreign languages by students of nonlinguistic specialties.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Веремюк_ Бар.pdf621,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.