Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Юлія Степанівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T06:28:57Z-
dc.date.available2019-06-26T06:28:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПрофесійна педагогічна позиція – ефективна умова формування мотивації культури здорового способу життя в освітньому просторі та профілактика ВіЛ/СНІДу: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, (Умань, 29 листопада 2018 р.) / [ред. кол. Соколенко Л.С. (гол. ред) та інші]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018.-272с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10871-
dc.description.abstractВ статті аналізується поняття «здоров'язберегальні освітні технології», визначається актуальність, окреслюється мета цих технологій та шляхи їх реалізації, адже впровадження здоров’язберігальних технологій сприяє формуванню у молоді адекватної моральної самооцінки, дає можливість організувати дієву роботу зі створення позитивної мотивації щодо здорового способу життя, підтримує та посилює позитивні моральні якості, активізує їх прояви, перебудовує і змінює негативні форми поведінки молоді на позитивні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectкультура здоров'яuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectздоров'язбереженняuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleЗастосування здоров’язберігальних освітніх технологій в закладах вищої освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.