Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10887
Назва: | Розвиток критичного мислення та активної творчості студентів на основі впровадження інтерактивного навчання на заняттях з основ педагогічної майстерності |
Автори: | Колісник, Людмила Василівна |
Ключові слова: | розвиток мислення творчість інтерактивне навчання |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ПП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2011.- Випуск 36. - ЗО 1 с. |
Серія/номер: | ББК;74.20я5 П;86 УДК;371 (06) |
Короткий огляд (реферат): | Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, щоб сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. В статті піднімається питання не просто запам’ятовування навчального матеріалу учнями, а уміння запитувати, досліджувати, творити, вирішувати, інтерпретувати та дебатувати. Піднімаються питання навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу. Стаття присвячена практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10887 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колісник ЛВ.pdf | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2011.- Випуск 36. - ЗО 1 с. | 677,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.