Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10887
Назва: Розвиток критичного мислення та активної творчості студентів на основі впровадження інтерактивного навчання на заняттях з основ педагогічної майстерності
Автори: Колісник, Людмила Василівна
Ключові слова: розвиток
мислення
творчість
інтерактивне навчання
Дата публікації: 2011
Видавництво: ПП Жовтий
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2011.- Випуск 36. - ЗО 1 с.
Серія/номер: ББК;74.20я5
П;86
УДК;371 (06)
Короткий огляд (реферат): Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, щоб сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. В статті піднімається питання не просто запам’ятовування навчального матеріалу учнями, а уміння запитувати, досліджувати, творити, вирішувати, інтерпретувати та дебатувати. Піднімаються питання навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу. Стаття присвячена практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10887
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісник ЛВ.pdfПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2011.- Випуск 36. - ЗО 1 с.677,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.