Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богашко, Олександр Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T11:19:41Z | - |
dc.date.available | 2019-06-26T11:19:41Z | - |
dc.date.issued | 2019-03-27 | - |
dc.identifier.citation | Богашко О. Л. Переваги використання інформаційно–комунікаційних технологій в навчальному процесі / О. Л. Богашко // Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: II Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція [27-28 березня 2019 р.]. – Умань: Візаві, 2019. – С. 43 – 46. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10903 | - |
dc.description.abstract | Інформаційно-комунікаційні технології – це сукупність методів, засобів і прийомів, що використовуються для добору, опрацювання, зберігання, подання, передавання різноманітних даних і матеріалів, необхідних для підвищення ефективності різних видів діяльності. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в навчально-виховний процес є одним із найважливіших завдань, які сьогодні стоять перед викладачами. ІКТ здійснюють активний вплив на процес навчання і виховання студентів, оскільки змінюють схему передавання знань і методи навчання. Разом з тим, упровадження ІКТ у систему освіти не тільки впливає на освітні технології, а й вводить до процесу освіти нові, пов’язані із застосуванням комп’ютерів і телекомунікацій, спеціального устаткування, програмних та апаратних засобів, систем обробки інформації. Вони пов’язані також зі створенням нових засобів навчання і збереження знань, до яких у процесі викладання дисциплін, викладачі спрямовують студентів: електронні підручники і мультимедіа; електронні бібліотеки й архіви, глобальні та локальні освітні мережі; інформаційно-пошукові та інформаційно-довідкові системи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37:004(06); | - |
dc.subject | Інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | електронні підручники | uk_UA |
dc.subject | електронні бібліотеки | uk_UA |
dc.subject | презентації | uk_UA |
dc.title | Переваги використання інформаційно–комунікаційних технологій в навчальному процесі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Perevahy_vykorystannia.pdf | 890,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.