Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлистун, Ірина Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-06-27T06:12:38Z-
dc.date.available2019-06-27T06:12:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10913-
dc.descriptionХлистун І. Текстові особливості прихованої політичної реклами («джинси») у газетному дискурсі // Український інформаційний простір. №3. К.: Київський національний університет культури і мистецтв, 2019. С. 157 – 170.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується гостра проблема українського інформаційного простору — прихована політична реклама, або «джинса». Метою дослідження є з’ясувати суть поняття «прихована політична реклама» («джинса») та проаналізувати види її проявів у газетному тексті. У статті використано такі методи дослідження, як вибірка з газет текстів прихованої реклами, їх аналіз, виявлення характерних ознак прихованої реклами, узагальнення і синтез. Матеріалом дослідження послужили тексти інтернет-версії «Газети по-українськи» за жовтень — грудень 2018 року. Завдання статті: з’ясувати поняття «прихована політична реклама»; проаналізувати тексти газетних матеріалів, що містять приховану політичну рекламу («джинсу»); визначити основні стильові особливості таких текстів. Автор визначає поняття «політична реклама», «прихована політична реклама», «джинса», а також правові аспекти існування цих явищ в українському інформаційному просторі. Окреслено основні види прихованої політичної реклами у ЗМІ, зокрема у газетному дискурсі, її ознаки. Охарактеризовано основні види «джинсових» текстів та їх стильові особливості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївський національний університет культури і мистецтвuk_UA
dc.subjectполітична рекламаuk_UA
dc.subjectприхована політична рекламаuk_UA
dc.subject«джинса»uk_UA
dc.subjectгазетний текстuk_UA
dc.subjectжурналістський матеріалuk_UA
dc.subjectполітична діяльністьuk_UA
dc.titleТекстові особливості прихованої політичної реклами («джинси») у газетному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
jeansa.pdf244,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.