Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10924
Назва: Key Design Principles for the PRESETT Curriculum
Інші назви: Основні принципи програми додипломної підготовки вчителів англійської мови
Автори: Бріт, Надія Михайлівна
Гембарук, Алла Степанівна
Ключові слова: PRESETT Curriculum
teachers of English
methodology design principles,
New generation school teacher project
Дата публікації: 2018
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету) ». – Умань, 2018. – C.71 – 74.
Короткий огляд (реферат): В статті описуються ключові принципи побудови експериментальної програми з дисципліни "Методика навчання англійської мови", розробленої в рамках спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні "Шкільний вчитель нового покоління"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10924
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Brit_Key_Design_Principles_for_PRESETT_Curriculum.pdf337,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.