Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10942
Title: | Неформальні практики інтеграції дітей мігрантів у освітнє середовище Португалії |
Authors: | Гут, Наталя Василівна |
Keywords: | діти мігрантів країна походження мовна освіта національна ідентичність неформальна освіта |
Issue Date: | 18-Apr-2019 |
Citation: | Гут Н. Неформальні практики інтеграції дітей мігрантів у освітнє середовище Португалії. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІ міжн. науково-практ.конф., 18-19 квітня 2019 р., м.Умань. Умань : «Візаві», 2019. |
Abstract: | Дослідження аналізує неформальні практики інтеграції дітей мігрантів у освітнє середовище, що сприяють загальному розвитку дитини, отриманню додаткових знань, яких бракує для повноцінного навчання в освітніх закладах приймаючої країни, а також налагоджують співробітництво між зацікавленими сторонами в галузі освіти. З’ясовано, що на сучасному етапі трансформації шкільної освіти в Португалії регуляторні обмеження в освітньому законодавстві та політиці нерідко перешкоджають закладам формальної освіти зреалізовувати власні програми та проекти на неформальному рівні. Не зважаючи на це, в освітньому середовищі Португалії існує цілий ряд різних ініціатив, що функціонують на місцевому або регіональному рівні, реалізуються найчастіше закладами формальної освіти разом із суб’єктами неформальної освіти та фінансуються з державного бюджету чи приватним сектором. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10942 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gut_neform practyky.pdf | 488,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.