Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10942
Назва: | Неформальні практики інтеграції дітей мігрантів у освітнє середовище Португалії |
Автори: | Гут, Наталя Василівна |
Ключові слова: | діти мігрантів країна походження мовна освіта національна ідентичність неформальна освіта |
Дата публікації: | 18-кві-2019 |
Бібліографічний опис: | Гут Н. Неформальні практики інтеграції дітей мігрантів у освітнє середовище Португалії. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІ міжн. науково-практ.конф., 18-19 квітня 2019 р., м.Умань. Умань : «Візаві», 2019. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження аналізує неформальні практики інтеграції дітей мігрантів у освітнє середовище, що сприяють загальному розвитку дитини, отриманню додаткових знань, яких бракує для повноцінного навчання в освітніх закладах приймаючої країни, а також налагоджують співробітництво між зацікавленими сторонами в галузі освіти. З’ясовано, що на сучасному етапі трансформації шкільної освіти в Португалії регуляторні обмеження в освітньому законодавстві та політиці нерідко перешкоджають закладам формальної освіти зреалізовувати власні програми та проекти на неформальному рівні. Не зважаючи на це, в освітньому середовищі Португалії існує цілий ряд різних ініціатив, що функціонують на місцевому або регіональному рівні, реалізуються найчастіше закладами формальної освіти разом із суб’єктами неформальної освіти та фінансуються з державного бюджету чи приватним сектором. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10942 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gut_neform practyky.pdf | 488,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.