Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10960
Назва: | СУЧАСНІ ВИМОГИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
Автори: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Ключові слова: | анкетування сучасні засоби учитель педагогічна практика іноземні мови французька |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | 1. Бетьом Ф. Проект на уроці іноземної мови // Ф. Бетьом. – К. : Основа, 2007. – 45 c. 2. Олійник І. П. Використання методу проектів на уроках англійської мови як один із шляхів формування комунікативної компетентності учня // І. П. Олійник. – Котовськ, 2012. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | Студенти, які навчаються на факультетах початкового навчання, не приділяють достатньо уваги вивченню мови. Ефективним підходом у такому випадку може стати використання засобів моделювання та проектування у процесі загальної педагогічної підготовки вчителів іноземної мови з метою формування особистісних рис педагога та його педагогічної культури в роботі з молодшими учнями. |
Опис: | З метою підвищення рівня теоретичних знань учителів школи їм було запропоновано обрати теми практико-орієнтованих семінарів: Види проектів, методика їх підготовки в початкових класах; Психолого-педагогічні особливості навчання учнів початкових класів; Проектна діяльність на уроках іноземної мови в початкових класах, від теорії до практики; Особливості впровадження проектної діяльності в навчально-виховний процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10960 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lytvynenko suchasni vymogy.pdf | 307,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.