Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10965
Title: | Аналіз лексико-семантичного поля "Освіта" у французькій мові у ряді франкомовних країн |
Authors: | Лаухіна Інна Станіславівна Побережник Ольга Валентинівна |
Keywords: | структурно-семантичний аналіз, комунікаційний простір денотативне значення, лексико-семантичне поле коннотаційні зв'язки сигніфікативне та денотативне значення емоційно-оцінні елементи лексико-семантична група |
Issue Date: | May-2019 |
Publisher: | Stuttgart,Germany. 436 p. |
Citation: | 7 th International Scientific Conference "Science progress in European countries: new Concepts and modern solutions". Papers of the 7th International Scientific Conference. May 31, 2019, Stuttgartt, Germany. 436 p. ions." |
Abstract: | Історія поширення та існування французької мови на території Франції, Бельгії, Швейцарії та Квебеку засвідчила, що всі її варіанти розвивалися паралельно і, як результат, при наявності певних розбіжностей у лексико-семантичних групах, у них спостерігається велика кількість загальнх рис. У французькій мові чотирьох країн виокремлюються значні структурно-семантичні відмінності, об’єктами досліджуваних нами назв у французькій мові Франції, Бельгії, Швейцарії і Квебеку виступили, з одного боку, специфічні реалії, з іншого – особливі логічні та оцінні уявлення мовців, які живуть у даних країнах з урахуванням багатого прошарку специфічних денотативних, денотативно-сигніфікативних та емоційно-оцінних елементів. Дослідження лексики під таким кутом зору дозволяє виділити ще одне поняття – семантичні дивергенти, до яких відносяться лексеми, які однаково використовуються на різних територіях, але мають відмінності у денотативній, сигніфікативнійта конотативній частинах значення слова. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10965 |
ISBN: | 978-3-944375-22-9 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аналіз л-сем поля Освіта.pdf | 534,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.