Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10966
Назва: Педагогічне джерелознавство як важливий розділ методології історії педагогіки
Автори: Коляда, Наталія Миколаївна
Ключові слова: джерелознавство
історія педагогіки
методологія
історія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Коляда Н. М. // Педагогічне джерелознавство як важливий розділ методології історії педагогіки //Всеукраїнський науково-методологічний семінар з історії освіти «Історіографія як важливий складник досліджень з історії освіти: європейський і вітчизняний виміри». – Київ, 23 жовтня 2018 р. – С. 8–9.
Серія/номер: УДК;930.2:37(091)(4+477)(082)
І;90
Короткий огляд (реферат): В матеріалах описується педагогічне джерелознавство як важливий розділ методології історії педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10966
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Historiography_as_important_component_of_research_2018.pdf229,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.