Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2019-07-04T06:10:04Z-
dc.date.available2019-07-04T06:10:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (28 березня 2019 р.)/ [гол. ред. Демченко 1.1.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2019 р. - Вип. V. - 197 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10978-
dc.description.abstractНові концептуальні засади суспільного облаштування, як зазначено в Декларації ООН про соціальний розвиток, полягають у здатності сучасного суспільства розвиватися на основі телерантності, терпимості, засудження дискримінації, поваги до людського розмаїття, рівності можливостей, солідарності та безпеки. Ці підходи зумовлені визначенням головної мети соціального розвитку - створення «суспільства для всіх», що забезпечує захист та повну інтеграцію в соціум усіх верств населення, в тому числі й осіб з обмеженими можливостями здоров’я. В основу такої інтеграції покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, насамперед, передбачає рівний доступ до здобуття якісної освіти.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;74.03 (063)-
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectробота з дітьмиuk_UA
dc.subjectаутистичний спектрuk_UA
dc.subjectрозладиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ РОЗЛАДИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУuk_UA
dc.title.alternativeВІСНИК Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогікиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісник тези2.pdf599,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.