Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10994
Назва: Формування комунікативної компетентності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках французької мови
Автори: Литвиненко, Віктор Юрійович
Ключові слова: компетенції
здібності
педагоги
соціальний статус
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Кондратюк І. Г. Активізація навчальної діяльності учнів на уроці // Англійська мова та література. – 2006. – № 15. – С. 2. 2. Мильруд Р. П., Максимова І. Р. Сучасні концептуальні принципи комунікативного навчання іноземної мови // Іноземні мови в школі. – 2000. – № 5. – С.17 – 21. 3. Папіжук В. Використання автентичних матеріалів під час навчання французької мови як третьої іноземної у ВНЗ / Валентина Папіжук // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Вип. 10. Ч. 2 / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини ; [редкол. : Побірченко Н. С. (голов. ред.), Ярошинська О. О. (заступ. голов. ред.), Євтух М. Б. та ін.]. - Умань : Жовтий О. О., 2014. - 304 с. – С. 43-47. 4. Пінчук О. П. Проблема визначення мультимедія в освіті: технологічний аспект / О. П. Пінчук // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007. – Вип. 46. – С. 55-58.
Короткий огляд (реферат): Оскільки головною метою навчання іноземної мови є формування комунікативної компетентності, викладач французької мови повинен створювати відповідну методику на нових засадах. Найбільш результативними є технології, спрямовані на встановлення атмосфери взаємоповаги між вчителем та учнями, залучення їх до активної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10994
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytvynenko Formuvannia.pdf314,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.