Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11063
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожна, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T04:21:37Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T04:21:37Z | - |
dc.date.issued | 2019-06 | - |
dc.identifier.citation | МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНИХ ПЕРЕКОНАНЬ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ЗАСОБАМИ ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.31499/2307-4906.1.2019.167962 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11063 | - |
dc.description | Задорожна О. М. Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності / О.М. Задорожна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О.І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2019. – 146 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті відповідно до її мети розглянуто та обґрунтовано модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. У процесі дослідження використано комплекс методів: аналіз історичної, психологічної, педагогічної, методичної літератури, синтез, порівняння, класифікація, систематизація й узагальнення даних, моделювання. Розкрито суть поняття «модель», «моделювання» у науково-педагогічній літературі. Охарактеризовано методологічно-цільовий, змістово-процесуальний і результативний структурні блоки моделі. Висвітлено підходи і принципи процесу формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. Відображено організацію навчально-виховного процесу на підготовчому, мотиваційному та практично-діяльнісному етапах і застосування спеціально підібраних змісту, форм, методів та засобів. Висвітлено педагогічні умови, які координують навчально-виховний процес для досягнення поставленої мети. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[371.134:5(07)](043.3) | - |
dc.subject | світоглядні переконання | uk_UA |
dc.subject | засоби природоохоронної діяльності | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.title | Наукова стаття "Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності" | uk_UA |
dc.title.alternative | MODEL OF FORMATION OF GLOBAL INTERFERENCE IN STUDENTS OF PEDAGOGICAL UNIVERSITIES BY MEANS OF ENVIRONMENTAL ACTIVITY | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель формування світоглядних переконань у майбутніх екологів-конвертирован.pdf | Задорожна О. М. Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності / О.М. Задорожна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О.І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2019. – С. 46-54. | 303,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.