Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097
Назва: | Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект |
Автори: | Бикова, Ольга Вікторівна |
Ключові слова: | творчі здібності учнів майбутні вчителі музики, хореографії структурні компоненти творчих здібностей спеціальні здібності |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ВВП «Мрія» |
Бібліографічний опис: | Бикова О. В. Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект. Актуальні питання мистецької освіти та виховання: зб. наук. пр. Сумського держ. пед. ун-ту ім. А. С. Макренка. Суми, 2015. Вип. 1–2 (5–6). 300 с. |
Серія/номер: | УДК;37.036:159.954 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз наукових джерел та уточнено сутність поняття: «творчі здібності» як стійкі індивідуально-психологічні властивості особистості, що є необхідною внутрішньою умовою її успішної діяльності. Розглянуто спеціальні здібності вчителів, зокрема: біології, математики, хімії, вчителя-філолога, перцептивні здібності студентів технологічних університетів, та творчі здібності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Автор виокремлює основні структурні елементи творчих здібностей студентів зазначених спеціальностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097 |
ISBN: | 978-966-473-190-1 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Doslidzhennya_rozvytku_tvorchykh_zdibnostey.pdf | 452,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.