Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБикова, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-09-20T06:43:07Z-
dc.date.available2019-09-20T06:43:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБикова О. В. Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект. Актуальні питання мистецької освіти та виховання: зб. наук. пр. Сумського держ. пед. ун-ту ім. А. С. Макренка. Суми, 2015. Вип. 1–2 (5–6). 300 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-473-190-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз наукових джерел та уточнено сутність поняття: «творчі здібності» як стійкі індивідуально-психологічні властивості особистості, що є необхідною внутрішньою умовою її успішної діяльності. Розглянуто спеціальні здібності вчителів, зокрема: біології, математики, хімії, вчителя-філолога, перцептивні здібності студентів технологічних університетів, та творчі здібності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Автор виокремлює основні структурні елементи творчих здібностей студентів зазначених спеціальностей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВВП «Мрія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.036:159.954-
dc.subjectтворчі здібності учнівuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі музики, хореографіїuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти творчих здібностейuk_UA
dc.subjectспеціальні здібностіuk_UA
dc.titleАналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslidzhennya_rozvytku_tvorchykh_zdibnostey.pdf452,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.