Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовгіра, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2019-10-24T08:03:26Z-
dc.date.available2019-10-24T08:03:26Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.isbn978-966-1569-43-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11128-
dc.description.abstractФормування екологічної компетентності учнів з порушенням слуху зумов лено особливостями їх пізнавальної та мовленнєвої діяльності. Різні її компоненти більш успішно формуються з допомогою різних засобів і методичних прийомів. так, когнітивний компонент (хімічні знання і екологічні уявлення) краще усвідомлюються за допомогою прийомів інтелектуальної діяльності, залучення засобів наочності; емоційно-діяльнісний компонент (грамотне поводження з різними речовинами і матеріалами, вибір професій екологічного спрямування, усвідомлене, дбайливе ставлення до природи, розуміння необхідності здорового способу життя) сприймається і усвідомлюється школярами досить переконливо в процесі прикладних практичних занять, дослідницької проект- ної діяльності; особистісно-ціннісний компонент формується в учнів завдяки використанню в процесі навчання як словесної, так і жестової мови, завдяки збагаченню словникового запасу новими конструкціями екологічного спрямування, формуванню позитивної оцінки життєвих перспектив.uk_UA
dc.publisherВінниченко М.Д.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:(5+001):330.34.014](477)](06)-
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectпорушення слухуuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ НА УРОКАХ ХІМІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf2,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.