Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11137
Назва: | Розвиток аналітичних здібностей учнів засобами інтегральних пізнавальних хімічних задач |
Автори: | Галушко, Сергій Миколайович Грабова, Наталія Василівна |
Ключові слова: | Аналітичні здібності Інтегральні пізнавальні задачі Хімічні задачі |
Дата публікації: | кві-2019 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : «Візаві», 2019. – 160 с. |
Серія/номер: | УДК;[50:37](082) |
Короткий огляд (реферат): | В статті йдеться про те, що розвиток аналітичних здібностей учнів відбувається за рахунок впровадження в освітній процес інтегральних впізнавальних хімічних задач. Використання інтегральних пізнавальних задач дозволяє цілісно вирішувати проблему фундаменталізації, оптимізації та якості хімічної освіти на рівні універсальних навчальних дій школяра; індивідуалізувати процес розвитку аналітичних здібностей з урахуванням доступності задач і гармонійності набутого учнями досвіду їх вирішення; виділяти типологію труднощів, які учні відчувають при розвʼязуванні хімічних задач і надавати допомогу учням відповідно до типу задач; здійснювати розвиток аналітичних здібностей під час співпраці учнів один з одним і вчителем. |
Опис: | В статті йдеться про те, що розвиток аналітичних здібностей учнів відбувається за рахунок впровадження в освітній процес інтегральних впізнавальних хімічних задач. Використання інтегральних пізнавальних задач дозволяє цілісно вирішувати проблему фундаменталізації, оптимізації та якості хімічної освіти на рівні універсальних навчальних дій школяра; індивідуалізувати процес розвитку аналітичних здібностей з урахуванням доступності задач і гармонійності набутого учнями досвіду їх вирішення; виділяти типологію труднощів, які учні відчувають при розвʼязуванні хімічних задач і надавати допомогу учням відповідно до типу задач; здійснювати розвиток аналітичних здібностей під час співпраці учнів один з одним і вчителем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11137 |
ISBN: | 978-966-304-292-3 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник ПГФ 2019 Грабова.pdf | 241,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.